Әбу Ханифаның ақидасы ашарит-матрудиттерге қарсы PDF Печать E-mail
Автор: Administrator   
01.11.2022 11:56

Әбу Ханифаның ақидасы ашарит-матрудиттерге қарсы

Менің бауырларым, мұндай тақырыптарда мен тек Құран мен Сүннет негізінде ғана сөйлеймін. Егер сіз шындықты іздесеңіз, онда менің YouTube каналыма жазылыңыз және менің сайтыма кіріңіз, онда сіз менің лекцияларымның текстерін оқып, көптеген пайдалы ақпаратты біле аласыз. Айтуға тура келеді, көптеген адасқан сектанттар Мейрамды тыңдамаңдар, ол адасқан деп елді алдайды. Өздеріңіз ойлаңыздаршы, мен қалай адасқан боламын, егер елді артымнан еруге емес, тек Құран мен Суннаға ғана еруге шақырсам?! Бүкіл шайтанның осындай сектанттарына айтарым, егер мен елді өзімнің артыма еруге шақырмай, тек Құран мен Суннаны ұстануға шақырсам, онда мен қалай адасқан боламын?! Мен сендер сияқты елді дүмше ғалымсымақтар мен адамдардың шатпырағына еруге шақырмаймын, мен тек Құран мен Суннамен ғана жүруге шақырамын. Енді бүкіл шайтан адастырған сектанттарға үндеу тастаймын: Егер барлығың бірігіп менің бір қателігімді тапсаңдар, аяқтарыңды сүйейін. Ал енді лекцияға көшейін.

Әль-Имран сүресінің жетінші аятында Құранда анық (мухкам) және түсініксіз (муташабихат) аяттардың бар және "Құранның түсіндірмесін Алладан басқа ешкім білмейді" делінген. Ал біздің дүмше ғалымдар Құранды оңды солға түсіндіріп, өздерін Исламның ұлы ғалымдары ретінде бейнелейді, оңды солды пәтуа беріп, адамдарды адастыруды. Шайтанның азғыруы бойынша олардың мүлдем надандары Алланы өз көздерімен көріп, онымен сөйлескендей, өздерінің ауыру жорамалдарын Аллаға жатқызады. Оның үстіне олар әлі күнге дейін кімнің дұрыс жолда екенін және кімнің адасқанын біріне-бірі дәлелдеп, дауласуға. Олардың кейбіреулері Аллаға мүшелер мен отыратын орындарды жатқызады, ал басқалары оны жоққа шығарады. Бір қызығы, көптеген дүмше ғалымдар шайтанның осындай ертегілеріне әлі күнге дейін сенеді. Оларды мен шайтанның соңынан ерді деп айтып отырған жоқпын, оны Алла Тағаланың өзі: "Адамдардың арасында Аллаһ туралы білімсіз дауласатындар бар және бүлікшіл шайтанның соңынан еретіндер бар" дейді (22:3). "Әл-Фатиха" сүресінде айтылғандай, Аллаһ өзінің тікелей жолына кімді шақырса, оны ешкім адастыра алмайды, ал егер кімді адастырса, оны ешкім дұрыс жолға бағыттай алмайды.

Бірнеше рет айтқанымдай, біздің мутфиат өз имамдарымен бірге екіжүзділікпен сауатсыз адамдарды ашық түрде алдап келеді Әбу Ханифаның ақидасы бойынша. Олар Әбу Ханифаның ақидасымен Әбу Мансур әл-Матрудидің ақидасында ешқандай айырмашылығы жоқ, керісінше Әль-Матруди Әбу Ханифаның ақидасын өңдеп, оны методикалық тұрғыда түсіндіріп, өз алдына ақида мектебіне айналдырды дйді. Осылайша, ханафиттер өмір бойы халықты алдап келеді. Құдайдан қорқыңдар деп елді қорқытып, өздері Құдайдан қорықпайды. Олар Әбу Ханифа акида мәселелерімен айналыспады, бірақ барлық уақытын фикхті зерттеуге жұмсады деп өтірік айтуда.

Мен ашариттер мен матрудиттерден бастайын. Олар Алланың уақыт пен кеңістіктен тыс өмір сүретінін, орын алмайтынын, орыны жоқ екенін, ол Аршада отырмайтынын, бағыты мен мүшелері жоқ екенін, яғни Алла Тағаланың тәнділігін жоққа шығаратынын айтады. Бірақ сонымен бірге ашаризмнің негізін қалаушы Әбу-л-Хасан әл-Ашари жұмақта адам өзінің Жаратушысын Құранның 75:22-23 аяттарына байланысты көре алады деп мәлімдеді. Егер оның пікірінше, Алланың денесі мен мүшелері болмаса, орын алмаса, онда ол Алланы қалай көреді, таң қаламын?!!

Егер Әбу Ханифа Аллаға тіршілік ету ортасы мен мүшелерін берсе, ашарит пен матрудит акидасы Әбу Ханифамен қалай бірдей болуы мүмкін?! Өз мазхабын сақтау үшін имамдар мусылман бауырларыңды осылай өтірік айтып, алдауға болмайды!

Шынайы шындықты айтсақ, Әбу Ханифаның ақидасы қазіргі ваххоббит-салафит акидасымен толық сәйкес келеді. Ол сондай-ақ алғашқы такфиристердің бірі болған! Міне, сізге бірнеше дәлел:

1) Әбу Ханифа: "адамның қасиеттерін білдіретін сипатпен Алланы сипаттаған адам кәпір болады",-деді (әл-Ақида ат-Тахауия, 25-бет).

2) Әбу Ханифа: «Егер біреу: "Мен Иеміздің қайда екенін білмеймін: аспанда немесе жердеме", – деп айтса, онда ол кәпір болады (кафара). "Ол Тақта (әл-'арш), бірақ мен Тақтың қай жерде екенін білмеймін: аспанда немесе жердеме" деп айтатын адамда кәпірге айналады" деп айтқан (әл-Фиқһ Әл-Абсат, 46-бет).

Әбу Ханифа адам көктегі Алланың орнын жоққа шығарғандар кафир болады деп қате сенді. Көріп отырғаныңыздай, ол такфирмен айналысып, сауатсыз мұсылмандарды кафирлерге айналдырды. Мұсылман Алланың қайда екенін білмегені үшін ол ешқашан кафир болмайды! Бұл шайтанның шатпырағы! Бұл Әбу Ханифаның тіпті қарапайым нәрселерді түсінбегенін, оның білім деңгейі қандай болғанын көрсетеді.

3) бір әйелдің "Сен кімге табынасың?" деген сұрағына Әбу Ханифа: "Шынында да, таза және Құдіретті Алла жер бетінде емес, аспанда", - деп жауап берді. Көріп отырғаныңыздай, ол Алланың аспанда екеніне сенді және Аллаға тіршілік ету ортасын берді.

4) Әбу Ханифа: "Аллаға жалбарыну кезінде төменге емес, жоғарыға жүгіну керек, өйткені төмен Алланың үстемдігінің (ар-рубубия) және оған ғана ғибадат етудің (әл-улухия) сапасына ешқандай қатысы жоқ" деген (әл-Фиқһ Әл-Абсат, 51-бет). Осы сөзімен ол Алланың орналасқан жерін көрсетті.

5) Әбу Ханифа өзінің "фиқһ Әл-Акбар" кітабында Аллаға мүшелерді жатқызған: Бетін (вадж), екі қол (йадайн), көз (айн) және нафсы бар деген.

6) Әбу Ханифа өзінің "фиқһ Әл-Акбар" (53-бет) кітабында: "Алла Тағала келесі өмірде көрінеді, сенушілер оны Жұмақта өз көздерімен көреді, бірақ Ол бір нәрсеге ұқсамайды, бейнесі жоқ және бағыты жоқ. Аллаһ пенадамдардың арасында қашықтық болмайды" деген.

7) Әбу Ханифа "фиқһ Әл-Акбар" (26-бет) кітабында: "Оның денесі де, заты да, шекарасы да, қарама-қайшылығы да, ұқсастығы да, бейнесі де жоқ" дейді.

Бірнеше рет 6 және 7 тармақтарды қайталап оқыңыз. Әбу Ханифа Алланы өз көзімен көріп, онымен сөйлескендей сөздерін сенімді түрде айтады. Бұл, біріншіден. Екіншіден, ол өзін өзі жоққа шығарады, біресе Аллаһта органдар мен тіршілік ету ортасы бар, біресе олар жоқ дейді! Мұндай сөздерді тек надан адам ғана айта алады. Әбу Ханифаның қателіктері мен адасушылықтарын жасыру мақсатында елді алдап, өтірік айтатын ханафиттарға Әбу Ханифаның мына сөздерін оқуды ұсынамын: "Сонымен қатар, Оның Қолы оның Күші немесе оның Рақымы деп айтуға болмайды, өйткені мұндай сөздер кадариттер мен мутазилиттердің Алланың қасиеттерін жоққа шығаратын көзқарастары болып табылады" (әл-Фикх Әл-Акбар, 302-бет).

8) Әбу Ханифа: "Алланың қолы олардың қолының үстінде, бірақ Оның Қолы жаратылғандардың қолына ұқсамайды",-деді (әл-Фиқһ Әл-Абсат, 56-бет). Міне, оның Аллаға ьүшелер бергенінің тағы бір дәлелі.

9) Әбу Ханифа: "Ол сөйлейді, бірақ (Оның сөзі) біздің сөзімізге ұқсамайды",-деді (әл-Фикх Әл-Акбар, 302-бет). Бұл оның надандығын дәлелдейді. Ол не, Алламен осындай пікір айту үшін сөйлескенбе?!

Жоғарыда келтірілген ресми дәлелдерден көріп отырғаныңыздай, Әбу Ханифаның ақидасы мен ашарит-матрудиттердің акидасында ортақ ештеңе жоқ, керісінше, қарама-қайшы және бір-бірін жоққа шығарады. Сондықтан барлық мұсылмандарға шайтанның былшылын, өздерінің мазхабтарының дүмшеғалымсымақтарының шатпырағын, секталарын тастап, Құран мен Құранға қайшы келмейтін Сүннеттің бір бөлігін ғана ұстануды ұсынамын. Исламның первоисточниктеріне оралып, бәріңіз Мұхаммед Пайғамбардың (оған Алланың игілігі мен сәлемі болсын) Умбеті болып бірігіңіздер. Сонда ғана сіз Алла Тағаланың тікелей жолымен жүресіз, мұсылмандардың арасында ешқандай араздық болмайды және сіздің алдыңыздан Жұмақтың қақпаларыашылады!

Барлық сансыз, шексіз және шетсіз мақтаулар тек жалғыз Аллаһ Тағалаға тиесілі!

Сайт иесі https://www.ummakz.kz - Мейрханов Мейрам

САЙТҚА СІЛТЕМЕ БАСҚА САЙТТАР МЕН ҚАУЫМДАСТЫҚТАРҒА ОРНАЛАСТЫРЫЛҒАН КЕЗДЕ МІНДЕТТІ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ!!!