Ибн Таймия-салафиттердің пайғамбары |
Автор: Administrator |
02.01.2023 18:51 |
Ибн Таймия-салафиттердің пайғамбары
Барлық салафиттер ибн Таймияны Исламның ұлы ғалымдарының бірі деп санайды және оны еркелетіп шейх ул-Ислам деп атайды. Оның есімін салафиттер Мұхаммед Пайғамбардың (оған Алланың игілігі мен сәлемі болсын) есімінен гөрі жиі және құрметпен атайды. Олар үшін ол олардың Пайғамбары сияқты. Кез-келген салафит үшін оның шатпырақтары Құран мен Сүннеттен жоғары. Өйткені олар ең алдымен Құран мен сүннет емес, Ибн Таймийдің пікірін талап етеді. Кез-келген басқа мұсылман дәлел ретінде алдымен аяттар мен хадистердікелтіретін болса, ал салафиттер өздерінің дүмше ғалымдарының былшылын келтіреді. Мұның бәрі сектанттардың сауатсыздығы мен надандығынан болып табылады. Ал ол шынымен кім деген сұраққа жауап берейін?! Ол өзін кезекті пайғамбар және өз заманының ұлы ғалымы деп ойлаған бейшара сектанттың бірі. Шын мәнінде, ол діни мәселелерде барлық сектанттар сияқты аз түсінді, шайтанның бастамаларын ұстанды. Оның тағы бір таңқаларлығы - Мұхаммед Пайғамбардың отбасына деген жеккөрушілік (оған Алланың игілігі мен сәлемі болсын). Бұл өте ақымақ және сауатсыз адам болған. Дәлел ретінде мен оның кітаптарынан оның сөздерін келтіремін. Барлық салафиттердің ең беделді ғалымы не айтатынын қараңыз және салафиттердің қандай ақылсыз сектанттың соңынан ергенін қөріңіздер: 1)Алланың Аршта отырғанын және Ол қозғалғанда, өзі былғары орындықта отырып, құйрығын қозғағанда шыққан дыбыстай дыбыс шығарады деп айтқанын қазір елдің бәрі біледі. Ибн Таймийяның нағыз ақымақ екенін әрі қарай тыңдаңыздар. 2) өз кітабында былай деп жазады: "Егер Алла қаласа, Ол жәндіктің үстіне отырады, ал жәндік Оны өз еркімен көтереді. Олай болса, неге ол Аршқа отыра алмайды?" (Баян талбис-әл-джахмия, 1/568). Мұндай сөздерді тек надан айта алады. 3) өзінің "Баян талбис әл-джахмия" кітабында ол Алла Тағала мен Оның жаратқан тіршілік иелерінің арасында ішінара ұқсастықтың болуы туралы айтады. Мұндай сөзді Құран оқымаған сауатсыз адам ғана айта алады. "Ихлас" сүресіндегі Алла Тағала бізге: "Оған ұқсайтын ештеңе жоқ" деп ескертеді. 4) атақты араб саяхатшысы Ибн Баттута өзінің "Саяхат" кітабында: "Мен ол кезде Дамаскіде болдым. Бірде мен жұма намазына мешітке бардым, онда Ибн Таймия жиналғандардың алдында уағыз оқып: "Аллаһ меніңосы төмен түсуім сияқты төменгі аспанға түседі", — деді де, ол минбардан баяу төмен түсе бастады". Тек психикалық науқас қана Алланы көргендей осындай сөздерді айта алады. 5)Ибн Таймия "Китаб әл-'Арш" кітабында Алла Тағаланың тағында отырғанын және жанынан Мұхаммед Пайғамбар үшін орын қалдырғанын жазады ("Маджму Әл-Фатава", Ибн Теймия, 4/374). Бұл шизофреник мұның бәрін түсінде көретін шығар. 6) Ибн Таймия өзінің "әл-Фатауи" кітабында мемлекет басшыларын өлтіруге рұқсат беретін пәтуасы бар. Құрандағы Алла кез-келген адамды өлтіруге тыйым салады және билеушіге бағынуды бұйырады. Ал бұл сектант Алланың шариғатын елемеуге және шайтанның соңынан еруге шақырады. 7) Мұхаммед пайғамбарымыз (оған тыныштық пен Алланың игілігі) кезінде өзінің отбасын жек көретін адамдардың пайда болатынын алдын-ала болжап, оның отбасына деген жеккөрушілік екіжүзділіктің белгісі екенін айтты. "Минхадж ас-сунна", 8-том, Б. 230 біз оқимыз: "Әли тек қана елді өзіне бағындыру үшін және адамдар мен ақшаға иелік ету үшін шайқасты: сонымен оны дін үшін шайқасты деп қалай атауға болады?» 8) "Алидің исламды қабылдауы оны кәпірліктен шығарды ма, жоқ па дегенге келетін болсақ, екі көзқарас бар..."(Минхадж ас-сунна, 8-том, 205-бет). 9)"Әли оны азаптау үшін оған (Фатима) үйленді" (Минхадж ас-сунна, 4-том, 137-бет). 10) 8-Том, Б.161: "Али-ге қатысты ол Құранды толық білді ме, жоқ па деген алшақтық бар" (Минхадж ас-сунна, 8-том, 161-бет). 11) өзінің кезекті кітабында (Ассират-ул-Мұстақым) Ибн Аббас сияқты атақты сахабаның кафир екенін жазды. 12) ал "әл-убудият" кітабында Аллаһу Тағаланың есімін зікір ету (еске алу) бидғат және қате деп жазды. 13)ол "өткізіп алған намаздарды толтырудың қажеті жоқ" деп сауатсыз мәлімдеді. 14) Ол сондай-ақ өзінің надандығымен Құранды жоққа шығарды және тозақтағы жазалар мәңгілік емес деп айтты (Бакара:8, Ахзаб:65, Фуссилят:28, Зухруф:74). 15) оның сауатсыз былшылдары да аз емес: - Талақты айту жеткіліксіз, ант беру керек. - Тышқан тәрізді жануар өлген су дәрет алуға таза болады. - Джунуқа, түнде жыныстық қатынастан кейін гуслсыз нафиль намазын оқи аласыз. - Аллаһу Тағала ұсақ бөлшектерден жасалған. - Алланың денесі мен жақтары бар және орналасқан жерін өзгертеді. - Тозақ мәңгілік емес, соңында сөнеді. - Пайғамбарға бару ниетімен Мединаға бару - күнә. - Таурат пен Інжілде сөздер емес, мағына өзгертілді. Және т. б. көптеген шатпырақтары бар бұл ақымақ сектанттың Ибн Хаджар Асқалани: "Ибн Таймияның сахабалар туралы айтқан сөздерін келтіреді: "Пайғамбардың қабіріне бару үшін сапарға шығу харам. Құрметті Әли өте жас кезінде Исламды қабылдағандықтан, оның мұсылмандығы жарамсыз. Құрметті Осман байлықты қатты жақсы көрді" (Ад-дурар-ул-камина). О, өзін салафит деп атайтын сектанттар, мен сендерді дүмше ғалымдарыңның былшылын тастап, Құран мен Құранға қайшы келмейтін сүннеттің бір бөлігін ғана ұстануға шақырамын. Сонда ғана жұмақтың тұрғындарының бірі боласыңдар!
Барлық сансыз, шексіз және шетсіз мақтаулар тек жалғыз Алла тағалаға тиесілі! Сайт иесі https://www.ummakz.kz - Мейрханов Мейрам САЙТҚА СІЛТЕМЕ БАСҚА САЙТТАР МЕН ҚАУЫМДАСТЫҚТАРҒА ОРНАЛАСТЫРЫЛҒАН КЕЗДЕ МІНДЕТТІ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ!!! |